Tuesday, October 14, 2008

...pEnGaJaRaN hArI iNi...

hari ini hari yang tidak banyak bro boleh katakan... bro sekadar membaca dan juga termenung selain dari aktiviti wajib yang lain. didepan bro sekarang sahabat bro sedang study untuk exam esok.
=)
exam...
medan ujian...

pada petang tadi bro berbincang(borak2 je) di kedai mamak bawah apartment ni(roti canai kosong sedap). kitorang berbincang pasal praktikal dan juga kerja. hati ini risau je dengan result kerana setelah dicongak2, pointer bro tak lepas nak sambung direct ke bachelor. ade dua pilihan,..

1. kerja terus
2. sambung belajar tapi bukan farmasi punya subjek(bro ambil dip pharmacy).

bro rasa selepas exam ni bro akan decide mana hala tuju bro.

baik dan buruk akan bro pikirkan. bro berdoa jalan akan ditunjukkan untuk bro selepas ini. dan bro akan usahakan... YA ALLAH, aku mohon petunjukMU. dalam kepala bro lecturer n mentor. abis lah pening diorang pas ni nak layan kerenah bro. sekarang ni bro nak lepaskan exam dulu. ada satu paper lagi untuk bro untuk sem ni.

doakan bro..

diluar bilik pulak kekawn rumah bro sedang mencuba mengformat komputer sendiri. abislah... harap2 x rosak terus komputer tu...

tadi bro sempat jengah SAIFULISLAM.COM. pergh, mara betul ustaz pasal anugerah DATUK kat shah rukh khan. tak nampak apa kepentingan nak bagi kat kat islam sekular tu... malu bro je sebagai orang melake.

bro rasa macam ade je yang tengah mara bro ari ni. x tau sapa dan kenapa. bro maafkan semua salah sesiapa pun dan bro mohon ada pintu taubat untuk bro sebelum bro 'mati sementara'(insyaALLAH )...

belakang ni sakit la pulak...

No comments:

Post a Comment