Wednesday, August 26, 2009

Jiwa Bercerita...



...zikrul maut...
3:85

"segala Puji Dan Puja Hanya UntukMU Ya ALLAH"

Assalamualaikum w.b.t

puji dan puja hanya untukNYA...
dalam perjalanan panjang ini,
ada masanya aku terdiam dan terpaku
apa makna ini semua
pertanyaan berulang-ulang
adakah jiwa ini meronta
merintih mencariNYA...
aku rindu padaMU...
berjalan aku mencari MU ini bukan untuk sia- sia semata
tapI untuk menjawab soalan jiwa
siapa aku
untuk apa aku melakukan ini semua

jiwa membisikkan kata-kata
tapi masih tidak terjawab oleh jasad ini
mampu tudaka aku mendapatkan kedudukan kekasihNYA

jiwa meronta
ada nasa hilang ketenangan dalamnya
kerana pasang surut keyakinan padanya
dan pencarian ini mendambakan pengorbanan

aku rindu padaMU...
aku inginkanMU
aku kotor
tapi jiwaku mencariMU...


cincin_suasa86
0609am
2600909
1143


Mencari Ketenangan Hakiki

Mencari Ketenangan Hakiki

No comments:

Post a Comment