Saturday, March 27, 2010

Samakah apa yang dirasai dan yang dicatat???...

"segala Puji Dan Puja Hanya UntukMU Ya ALLAH"

Assalamualaikum...

waalaikumussalam...:)

apa khabar, ape cerita sekarang bro?

Alhamdulillah...sekarang hidup ku kembali tenang... walau semenjak 2 menjak ni macam perkara berlaku.. yang terbaru, semalam side mirror patah terkulai, semalam juga belting putus... wawawa... kereta ni memang mencabar kesabaran bro. sebentar lagi bro g bengkel. betulkan. selepas seminggu betulkan, da putus balik, pakai tali rapia apa benda ni. biase setahun, ni seminggu!!!!!
tp... hatiku tenang...:)

macam mane ngan praktikal?

belajar alam pekerjaan. penuh dengan pengalaman, penuh dengan politik, kegembiraan, konflik. bro gak belajar apa tu situasi orang yang mengampu bos untuk kesenangan. wa... seronok... tp tu semua yang banyak negatif, xleh masuk dalam report. yang leh masuk dalam report nanti, PRAKTIKAL INI MENGAJAR SAYA CARA2 UNTUK MEMBERI PERKHIDMATAN PHARMACEUTIKAL YANG TERBAIK KEPADA PELANGGAN ( PESAKIT). SAYA JUGA TELAH DIBERIKAN PENDEDAHAN YANG TERBAIK DAN CUKUP LUAS DALAM CARA2 PENGENDALIAN UBAT - UBATAN DI FARMASI. PENDEDAHAN KEPADA TEKNIK PENGHASILAN UBAT2 STERIL DAN PENGENDALIAN UBAT2 SITOTOKSIK JUGA MENJADI SATU PERKARA YANG MENARIK BAGI SAYA. SEMOGA SEMUA PENGALAMAN DAN PELAJARAN SECARA PRAKTIKAL INI DAPAT DITERJEMAHKAN DALAM BENTUK YANG EFISIEN DI ALAM PEKERJAAN SAYA NANTI.
hehehe... ni yang akan masuk report nanti.

So... persoalannye, adakah perkara2 tercatat akan sama dengan apa yang dialami. jawapannye tidak... kehidupan tidak dapat ditulis satu persatu oleh manusia. ia akan ditambah dan ia akan dikurangkan didlaam catatan. memori yang short term akan hilang, ia tidak akan sempat ditulis, perkata longterm memori juga tidak semua dapat di tulis...:)



Mencari Ketenangan Hakiki

Mencari Ketenangan Hakiki

No comments:

Post a Comment