Thursday, March 25, 2010

Cerita Aku...

"segala Puji Dan Puja Hanya UntukMU Ya ALLAH"


Kepastian...

aoa yang kau cuba luahkan?
bru petang semalam aku gembira. malam nya aku berduka. ya...sekarang ini aku pasti... dia bukan untuk ku... biarkan... semoga dia bahagia...

apa yang kau inginkan?
ketenangan... jika apa yang aku jalani tidak mendapatkan ketenangan, aku akan menukar arah

kenapa?
kerana reasah itu petanda, jalan itu tiada kepastian. aku inginkan kepastian.

kamu kecewa?
Aku redha. ini cerita aku. selepas ini cerita aku... dan tiadalah cerita dia.

selepas ini?
aku akan tetap menjadi aku, tiada selindung. aku hanya ingin mencari seseorang yang pasti. dan aku akan diamkan dan pegunkan semua itu.

maksudmu?
hanya aku yang faham apa yang ada dilubuk hati. yang penting, AKU AKAN TERUSKAN HIDUPKU.

betul?
insyaALLAH... doakan semuanya ya sahabat...


resah
yang kurasa, kini kubiarkan ia mendesah jauh disana
aku kembali mengejar tenang yang ku inginkan
kerana aku dambakan itu selama ini.
yang pasti dan yang hakiki.
lupakan sengketa
aku berjalan seluruh alam semesta
mencari ketenangan
walau ia hanya kudapat ketika aku dambakan syurga.

"Mencari Ketenangan Hakiki"


Mencari Ketenangan Hakiki

Mencari Ketenangan Hakiki

No comments:

Post a Comment