Tuesday, May 25, 2010

Kerusi Sepi itu...


_Kerusi Sepi_



Pergi
Ditinggalkan ia disana
bukan bermakna kau dilupakan
tapi ini lah titik tolak
perjalanan ini

Sepi
Aku tahu itu yang akan dirasakan
itu yang akan dipendamkan
tapi kenangan tetap akan hadir
tatkala aku menapak ke hadapan

lupa?
doakan aku tidak akan lupa
mana aku sebelum ini
bergelumang di tempat ini
mencari satu dua ilmu
yang tercapai
dari jutaan yang ditaburkan dihadapanku

Doa...
doa aku semoga yang menapak tidak lupa
tidak lupa si sepi yang ditinggalkan
untuk meniti tangga kejayaan

cincinsuasa86
0515 pm
250510
1143

Bagi Bro...

teruslah menapak kehadapan. tahniah kepada pelajar2 MSU yang sudah berjaya pindah ke kampus baru. kalian terpilih...

4 tahun menanti... 4 tahun mendengar khabar angin... 4 tahun sudah berakhir....

satu sahaja... 4 tahun bro di MSU lame. harap bro, jangan lah akan lupa jasa dan cara kite di MSU lame. itu keunikan kita. berdikari dalam ketidakupayaan. sekarang penuh dengan keupayaan dan kemudahan, semoga berdikari itu masih ada.

sekian...






Mencari Ketenangan Hakiki
Mencari Ketenangan Hakiki

1 comment: